Általános szerződési feltételek

A Hisense.hu Általános szerződési feltételei.

I. JELEN ÁSZF ÉRVÉNYESSÉGE ÉS HATÁLYA

Jelen Általános Szerződési Feltételek( továbbiakban: ÁSZF) a Hi-Trade-Sense Magyarország Kft.(Cégjegyzékszám: 1309183308, Székhely: 2724 Újlengyel, Határ út 12., Képviselő: Radics István – Ügyvezető, adószám: 25771866-2-13, mint Szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) és fogyasztónak minősülő ügyfelei között létrejött olyan adásvételi ügyletek általános szerződési feltételeit tartalmazza, akik a www.hisense.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) működtetett webshopon keresztül megrendelt termékek vonatkozásában jönnek létre.

Az ÁSZF alapján a Felhasználó és a Szolgáltató közötti jogviszony kizárólag elektronikus úton jön létre, a Felek külön írásbeli szerződést nem kötnek.

Jelen ÁSZF mindenkor hatályos változata elérhető a weboldalon. A Szolgáltató az ÁSZF megváltoztatásának jogát fenntartja, azzal, hogy a módosításokat ugyanezen a weboldalon közzéteszi. A Felhasználó az általános szerződési feltételek tudomásul vételével elfogadja, hogy rá nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes és a szolgáltatás igénybevételével hatályos. Jelen ÁSZF 2018. május 1-től hatályos.

A webshop működésével, a megrendeléssel, szállítási és fizetési feltételekkel kapcsolatos kérdéseivel Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási időben 09:00 órától 17:00 óráig áll a Felhasználók rendelkezésére. Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Telefon: 06 1 324 3781
E-mail: info@htsm.hu


II. Általános rendelkezések 

  1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel –

  2. a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és 
    Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint 

  3. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

  4. 14/2015. (II.10.) Korm. rendelet a fluortartalmú üvegházhatású gázokkal és az ózonréteget lebontó anyagokkal kapcsolatos tevékenységek végzésének feltételeiről.
    A vásárlót érintő kötelezettségekről az NKVH (Nemzeti Klímavédelmi Hatóság) weboldalán folyamatosan frissülő „Jogszabályok” és GYIK menüpontban tájékozódhat.

  5. Szolgáltató, mint olyan forgalomba hozatalra jogosult vállalkozás F-ÜHG-val előtöltött, helyszíni hűtőköri szerelést igénylő, nem hermetikusan zárt, alkalmazást, hűtőegységet (a továbbiakban: berendezés) (pl. split klíma) értékesít, köteles - eredeti, cégszerűen kiállított, egyedi azonosítóval ellátott – tanúsítványt (a továbbiakban: tanúsítvány) kérni a telepíttetőtől, amellyel igazolja, hogy a tanúsítványt kiállító képesített vállalkozás vállalja a berendezés telepítését. A tanúsítványt a telepíttető is köteles aláírásával ellátni. 


III. Regisztráció

  1. A vásárlónak a vásárlás megkezdése előtt a honlapon regisztrálni kell a következő adatokat:
    1. 1. név* (vezetéknév* keresztnév*) vagy cégnévutca, házszám, irányítószám, város, ország*
    2. 5 . email cím* 
    3. állam, tartomány, régió, megye*
    4. telefonszám* 
    5. szállítási cím* (amely a számlázási címen belül megadandó adatokkal részben egyező)
    6. számlázási cím, ezen belül:
    7. E-.Mail cím*
    A csillaggal jelölt adatok megadása kötelező. Az itt hivatkozott adatok a Felhasználó személyes adatai, amelyet a Szolgáltató a jelen Szabályzat szerint hivatkozott adatvédelmi rendelkezések szerint kezel és tart nyilván.

  2. A regisztráció mellett a Felhasználónak arra is lehetősége van, hogy a Szolgáltató hírlevél szolgáltatását igénybe vegye. Ezt a Felhasználó a „Hírlevél” melletti jelölőnégyzet kipipálásával teheti meg. A Felhasználó a hírlevél szolgáltatásról bármikor leiratkozhat. Felhasználó a hírlevél fel-, és leiratkozását szabadon módosíthatja.

  3. A regisztráció visszaigazolása
    A regisztrációt követően a Felhasználó egy automatikus rendszerüzenet formájában a regisztráció során megadott email címére visszaigazolást kap.


IV. A megvásárolható termékek, szolgáltatások

  1. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, és a termékről fotót jelenít meg.

  2. A termékek online, a webshopon keresztül rendelhetőek meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban az utánvéttel történő fizetési mód kiválasztásánál nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, így az ebben az esetben külön kerül felszámításra. A csomagolási költséget a termék ára tartalmazza.

  3. Akciós ár bevezetése esetén, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználót az akcióval érintett termékkörről, az akciós árakról és az akció pontos időtartamáról, eladásösztönző ajánlat - így különösen az árengedmény, ráadás, illetve ajándék - ilyen jellegéről, igénybevételének feltételeiről, az eladásösztönző vetélkedő vagy nyereményjáték ilyen jellegéről, és az abban való részvétel feltételeiről.

 

V. A megrendelés és a szerződés létrejötte

  1. A Felhasználóa regisztrációt követően kezdheti meg a vásárlást.. A Felhasználó kiválasztja a terméket, és megjelöli, hogy az adott termékből hány darabot kér, majd a „Kosárba” feliratra kattintva a kiválasztott termék(ek)et kosárba helyezi.

  2. A Felhasználó a kosár tartalmát bármikor megtekintheti, és módosíthatja.

  3. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a szállítási mód kiválasztását követően, minden költséget tartalmaz. A kifizetett összeg mindaddig előlegként és nem vételár kiegyenlítéseként kerül könyvelésre a Szolgáltató számláján, amíg Szolgáltató a megrendelést vissza nem igazolta.

  4. A kosár tartalmát a Felhasználó a „Rendelés elküldése” ikonra kattintással véglegesíti. A Szolgáltató a megrendelés megérkezését automatikus rendszerüzenet formájában elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja.

  5. A Szolgáltató és a Felhasználó közötti adásvétel létrejötte feltételhez kötött. A visszaigazolás és így a vásárlás – szerződés – létrejöttének előfeltétele, hogy Felhasználó az beszerelést végző szakember által kiállított úgynevezett „Végfelhasználói tanúsítványt” a Szolgáltatóhoz elektronikus úton – scannelve, majd a termék webshopban történő megrendelése során feltöltve, vagy E-Mailben elküldve - , vagy postai úton Szolgáltató Ügyfélszolgálatának eljuttassa. Ennek hiányában Szolgáltató a vásárlást nem igazolhatja vissza.

    Indoklás: A 14/2015. (II.10.) Korm. rendelet értelmében a split klímák vásárlásának feltétele, hogy a telepíttető rendelkezzen a telepítést végző szerelő által kiállított egyedi vonalkódos „végfelhasználói tanúsítvánnyal”. Jelen pont a mobilklíma és párátlanító vásárlására nem vonatkozik.

  6. A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonya megrendelésnek az ügyfélszolgálat általi visszaigazolásával jön létre (a továbbiakban visszaigazolás), a szerződés megkötése napjának ez minősül.

    Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól (Elker. tv. 6. § (2) bek.), a Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszony nem jön létre.


VI. A termék beszerelése, tanúsítvány és díj

  1. A termék ára a beszerelés díját nem tartalmazza. A szolgáltató beszerelést nem értékesít, szerelésszervezést viszont igény szerint biztosíthat a felhasználó felé.

  2. Felhasználó a termék beszerelése kapcsán kétféle lehetőség közül választhat:
    2.1. A termék beszerelését egy a felhasználó által még az internetes vásárlás előtt kiválasztott szerelő végzi, akit Felhasználó a telepítési munkával közvetlenül bíz meg.
    2.2. A termék beszerelését a Szolgáltató által ajánlott, a Szolgáltató szerelői partnerhálózatának tagja végzi, akit Felhasználó a telepítési munkával közvetlenül bíz meg.

  3. A termék beszerelése körében, függetlenül attól, hogy a Felhasználó melyik opciót választja, a Szolgáltató a felelősségét teljes mértékben kizárja, tekintettel arra, hogy a termék beszerelésére és az eszerinti díjfizetésre a szerelő és a Felhasználó közötti külön jogviszony alapján kerül sor.


VII. Fizetési módok

A fizetendő végösszegről a Felhasználó a rendelés visszaigazolásakor értesítést kap. A fizetendő végösszeg valamennyi, a termék árán felül felszámítandó költséget is tartalmazza.

  • a) Bankkártyás fizetés:A Bankkártás fizetés az OTP Mobil Kft által üzemeltetett SimplePay online fizetési rendszerrel történik.
    A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket.
    A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással.

    MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
    1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
    2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
    3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
    4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

    ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK:

    Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

    BIZTONSÁG
    Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

    Bővebb információt itt talál: „SIMPLEPAY – ONLINE FIZETÉSI RENDSZER - Fizetési tájékoztató”
    https://www.hisense.hu/kartyas-fizetesi-tajekoztato

  • b) Banki átutalás:
    A termékek és szolgáltatások ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok:
    Kedvezményezett bankja: OTP Bank NyRT., 1051 Budapest, Nádor u. 16.
    Kedvezményezett neve: Hi-Trade-Sense Kft.
    Kedvezményezett számlaszáma: 11711041-21341319
    A közleménybe kérjük írja bele: Webhsop rendelés

  • c) Utánvét:
    Amennyiben a megrendelt termékek és szolgáltatások ellenértékét, és a kiszállítás díját a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, válassza az „Utánvét” fizetési módot.
    Az utánvét fizetése a kiszállító futárnak történhet készpénzzel, vagy bankkártyával, a Magyar Posta Logisztika hordozható banki terminálján keresztül.

    A számla kiállítása: a fizetés jóváírását követően a Szolgáltató a jogszabályi előírásoknak mindenben megfelelő számlát állít ki, melyet a Rendelés csomagjában elhelyez, így juttatva el azt a Felhasználóhoz, a szállítás módjától függetlenül.


VIII. A teljesítés

  1.  A megrendelések leadására bármikor lehetőség van, azonban a megrendelések feldolgozása és ennek visszaigazolása az Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében történik.

  2. A szállítás határideje a megrendelés visszaigazolását követő 8 munkanap. A Szolgáltató, abban az esetben, ha ettől eltérő határidőben tud szállítani azt a termék megjelenítésénél és leírásánál külön jelzi.

  3. Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem tudja teljesíteni, mert a megrendelt termék, vagy a termék a megrendelés szerinti darabszámban nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót regisztrált e-mailcímén haladéktalanul tájékoztatni, felajánlva a részszállítást, vagy a rendeléstől való elállás lehetőségét. Döntéséről a Felhasználó az e-mail kézbesítésétől számított 3 napon belül írásban köteles tájékoztatni a Szolgáltatót. Amennyiben 3 napon belül Felhasználó nem ad írásos visszajelzést, úgy rendelését a Szolgáltató semmisnek veszi, és erről e-mailben értesíti a Felhasználót.

 

IX. Kiszállítás, átvételi módok és szállítási költség

  1. Átvételi módok:

    a) Személyes átvétel a Szolgáltató raktárában:
    A megrendelt és kifizetett termék Szolgáltató általi visszaigazolt időpontban Szolgáltató raktárában személyesen átvehető:
    Cím: Biatorbágy, Huber u. 5, 2051.
    Nyitva tartás: Hétfőtől péntekig 08:00 - 18:00

    Személyes átvétel estén az átvétel díjmentes, minden más esetben a Felhasználó a megrendelt termék árán felül szállítási költséget köteles fizetni. Személyes átvétel esetén a Szolgáltató jogosult meggyőződni a terméket átvevő egyéb, a regisztráció során nem kért személyazonosító adatairól és lakcíméről a terméket átvevő személyazonosságának ellenőrzése keretében, annak meggyőződése végett, hogy a terméket az arra jogosult, azaz a Felhasználó, vagy annak meghatalmazottja veszi át. (Elker. tv. 13/A. (1) és (2) bekezdés) Amennyiben a terméket átvevő jogosultságát a termék átvételére nem igazolja, a Szolgáltató a termék átadását megtagadhatja.

    b) Futárszolgálat (Házhozszállítás):
    Csomagját Magyarország területén a Magyar Posta logisztika (MPL), vagy a Royal Futár Hungária munkatársai fogják kiszállítani Önnek. A kiszállítás díja a webshopon történő megrendelés során történő kiválasztás után hozzáadódik a számla összegéhez, így a megrendelt termékekkel és szolgáltatásokkal együtt kerül kifizetésre.

  2. A csomag átvétele és az ehhez kapcsolódó felelősség korlátozása
    A szállításból, így különösen a helytelen vagy hibás szállítási cím megadásából fakadó jogkövetkezményekért a Szolgáltató a felelősségét teljes mértékben kizárja.
    Futárszolgálat igénybevétele esetén a csomagok kézbesítésére a futárszolgálat oldalán megtalálható szállítási módok szerinti időszakban kerül sor.

    Futárszolgálatok szolgáltatási feltételei:
    Royal Futár Hungária: http://docs.wixstatic.com/ugd/bf5257_4af91af5ed0248c99f3af284b8dfd9d7.pdf

    Posta:
    https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_ASZF01_ASZF.pdf

    A Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. A sérülésből fakadó igényeit a Felhasználó a futárszolgálattal szemben érvényesítheti, azokért a Szolgáltató a felelősségét teljes mértékben kizárja.

 

X. Az elállás joga

  1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a magánszemély Felhasználó, mint fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, amelynek értelmében visszaküldheti a megrendelt terméket.

  2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó a megrendelt terméket átvette. A Felhasználót az elállás joga a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is megilleti. Ebből következően a Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a teljesítést a termék átvételét megelőzően megkezdi, mégpedig a VII/2. pontban vállaltak szerint.

    A Felhasználó az elállás jogát az Ügyfélszolgálat alatt megadott e-mailcímen keresztül megküldött jognyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. sz. melléklet szerinti nyilatkozat minta felhasználásával is gyakorolhatja. Az elállási jognyilatkozatot a Szolgáltató haladéktalanul visszaigazolja.

  3. A Felhasználó elállási jogának gyakorlása körében köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Felhasználó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

  4. Elállás esetén a Szolgáltató a Felhasználó részére visszatéríti a termék árát, azonban
    - a termék beszerelése során keletkezett értékcsökkenést (pl. műanyag burkolat sérülése) a termék árába minden esetben beszámítja,
    - a termék beszerelésének díját a Szolgáltató vissza nem téríti, és
    - a termék visszaküldésének valamennyi költségét (csomagolás és visszaszállítás) a Felhasználónak kell viselnie. A Felhasználó a megrendelt terméket személyesen, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Szolgáltató részére. Amennyiben a Felhasználó a termék megfelelő visszacsomagolásáról nem gondoskodik, és emiatt a termékben kár keletkezik, a Szolgáltató ezt a kárt a beszereléssel együtt járó értékcsökkenésen felül a termék árába szintén beszámíthatja. A termék árát a Szolgáltató annak igazolt visszaérkezésétől számított 15 napon belül, banki átutalással teljesíti, e visszatérítési mód alkalmazásával a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terhelni.

  5. A termékre irányadó egyéb garanciális szabályokról a Felhasználó a weboldalon tájékozódhat:
    https://www.hisense.hu/garancia-reg

 

XI. Panaszkezelés

  1. A Szolgáltató elkötelezett az iránt, hogy a megrendelést a weboldalon vállalt minőségben, a Felhasználó megrendelése alapján és megelégedése mellett teljesítse. Amennyiben ennek ellenére a Felhasználónak a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kifogása merül fel, panaszát az Ügyfélszolgálat elérhetőségei között megadott e-mailcímen jelezheti.

  2. A Szolgáltató a Felhasználó panaszát megvizsgálja, majd annak beérkezésétől számított 15 napon belül a panasz kivizsgálásának eredményéről visszajelzést küld a Felhasználó részére. Amennyiben a Szolgáltató a Felhasználó panaszát elutasítja, álláspontját indokolja. A panaszkezeléssel kapcsolatos igénybejelentéseket a Szolgáltató 1 évig őrzi.

  3. A Felhasználó panaszának elutasítása esetén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhat a következő elérhetőségeken:
    Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
    Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
    Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
    Központi telefonszám: +36 1 459 4800
    Faxszám: +36 1 210 4677

 

XII. Adatvédelmi nyilatkozat

  1. A Szolgáltató, egyben Adatkezelő (a továbbiakban: Adatkezelő) elkötelezett az iránt, hogy a Felhasználók adatait a Szolgáltatás igénybevétele során a jogszabályokkal összhangban kezelje.

    A vonatkozó jogszabályok különösen az alábbiak:
    2011. évi CXII. törvény - az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Infotv.);
    2013. évi V. törvény – a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.);
    2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker. tv.);
    2003. évi C. törvény – az elektronikus hírközlésről (Eht.);
    2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Grt.).

  2. Az Adatkezelő teljes körűen biztosítja a Felhasználónak az általa megjelentetett valamennyi, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 2. § (1) bekezdése szerint, a törvény tárgyi hatálya alá eső tény, információ, adat (a továbbiakban együttesen: személyes adat) kezelésének szabályait, továbbá ilyen adat illetéktelen harmadik személy által történő megszerzése vagy felhasználása, esetleges nyilvánosságra hozatala elleni védelmet.

  3. Az Adatkezelő az adatok megőrzése érdekében az adattároláshoz, feldolgozáshoz kapcsolódó informatikai és egyéb biztonságos adatkezelést elősegítő valamennyi intézkedést megteszi, biztosítja, a személyes adatokat zártan kezeli.

  4. Az Adatkezelő gondoskodik arról, hogy a jelen szabályzatban foglalt valamennyi rendelkezést a Felhasználó megismerhesse, és részére hozzáférhető legyen.

  5. Az Adatkezelő a IX/.1. pont a) alpontját kivéve a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi, azok helytállóságáért a felelősségét kizárja.

  6. Az adatkezeléssel érintett tevékenységek és adatok köre a regisztráció során megadott adatok a III/1. pont szerint.


XIII. A személyes adatok tárolása, az információbiztonság

  1. Személyes adat csak az adatkezelés céljával összhangban kezelhető. A Szolgáltató a regisztráció során megadott adatokon kívül természetes személyazonosító adatokat nem tárol. A Szolgáltató a regisztráció során megadott adatokat egy adatbázisban tárolja.

  2. Az adatkezelés célja:
    a) a weboldal szerinti szolgáltatásnyújtás biztosítása, kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás a Felhasználóval, a honlapon történő regisztráció, kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások igénybevétele céljából történő adatkezelés (számlázás) (szűkített adatkezelési cél) és
    b) hírlevél kiküldésének alapjául szolgáló adatbázis kezelés, marketing, promóció, az Adatkezelő profiljába illő szolgáltatás színvonalának növelése, ennek érdekében végzett piackutatás és a fogyasztói szokások felmérése (bővített adatkezelési cél)

  3. Az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó önkéntes hozzájárulása. A Felhasználó a regisztrációval hozzájárul személyes adatainak kezeléséhez.

  4. Az adatkezelés időtartama: az ügyfélkapcsolat fennállásáig, amely az adatkezelés célját tekintve az alábbiak szerint differenciált:

    - A jelen ÁSZF szerinti jogviszony létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése, azaz a 12.7./2. a) pontban rögzített célból kezelt adatok körében – amennyiben a Felhasználó a regisztráció során a hírlevél szolgáltatást nem veszi igénybe, azaz arra nem iratkozik fel, vagy arról később leiratkozik - az adatokat törölni kell:
    -- a szerződés létrejöttének elmaradását követő 7 napon belül,
    -- a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően a termékre biztosított garancia lejártát követő 7 napon belül.

    - Amennyiben a Felhasználó a hírlevél szolgáltatást is igénybe vette, ebben az esetben az adatok törlésére a Felhasználó hírlevélről történő leiratkozás iránti kérelmének beérkezése alapján, attól számított 7 napon belül kerül sor, függetlenül a 7. pontban meghatározott időtartamtól, tekintettel arra, hogy
    8. a Szolgáltató az adatkezelés céljának differenciálásától függetlenül a Felhasználók személyes adatait egy adatbázisban kezeli, és
    9. az ügyfélkapcsolatot a Felhasználó önrendelkezési jogának tiszteletben tartása mellett, kifejezetten a Felhasználónak az ügyfélkapcsolat (hírlevélről való leiratkozás) törlésére irányuló kérelmének a beérkezéséig tartja fenn.

    - A Felhasználó regisztráció törlése iránti kérelmének beérkezése alapján, attól számított 7 napon belül, amennyiben az 5. és 6. pont szerinti esetek nem állnak fenn.

  5. Az Adatkezelő az adatok kezelése - így különösen azok tárolása, helyesbítése, törlése – a felhasználói tájékoztatás kérése, illetve tiltakozása során az elvárt védelmi szintet nyújtja.

  6. Az Felhasználóval egyéb, vele közvetlenül, vagy közvetve kapcsolatba nem hozható, beazonosíthatatlan – a továbbiakban anonim – adatok személyes adatnak nem minősülnek.

 

11. Adattovábbítás:

 (1) Tárhelyszolgáltató:
Az adattovábbítás célja: adatok tárolása az Adatkezelővel kötött szolgáltatási szerződés alapján.
A továbbított adatok köre: a regisztráció során megadott adatok (III/2. pont)
A tárhelyszolgáltató gondoskodik az adatok biztonságáról, és azokról az informatikai hátteret biztosító technikai intézkedésekről, amelyek az adatok informatikai biztonságát biztosítják.

Tárhelyszolgáltató:
Cégnév: INTEGRITY Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Telefon: (1) 450-2660 (több vonal)*
E-mail: info@integrity.hu
Postacím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
Honlap: www.integrity.hu
Székhely: Székesfehérvár
Cégjegyzékszám: 07-09-003739
Adószám: 11115139-2-07
https://integrity.hu/aszf/
https://integrity.hu/adatvedelem/

(2) Online Fizetési rendszer szolgáltató – Bankkártyás fizetőmodul
A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.

SimplePay Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében a SimplePay biztonságos fizetési megoldásán intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással.

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni:
- Kártyaszám
- Kártya lejárati dátuma
- CVC2/CVV2 érvényesítési kód.

A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a Szolgáltató - Kereskedő - nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Fenti adatokon túl a Szolgáltató www.hisense.hu  oldalon található webshopján megadott vagy létrehozott további adatok is átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. számára.

Jelen ÁSzF elfogadásával a Végfelhasználó elfogadja, hogy a Hi-Trade-Sense Magyarország Kft (Székhelye: 2724 Újlengyel, Határ út 12.) által a www.hisense.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

(3) Raktár- és logisztikai szolgáltató
A raktározó és logisztikai szolgáltató cég tárolja és kezeli a Szolgáltató raktárkészletét, és előkészíti a megrendelt termékeket a Végfelhasználónak történő Raktárban történő személyes átvételre, illetve a futárszolgálattal történő kiszállításra, ebbe beleértve a csomaghoz a számla kinyomtatását és a csomagba tételét.

A Raktár és logisztikai szolgáltató az Végfelhasználóhoz köthető alábbi adatokat kezeli:
- Számlán szereplő adatok:
-- Megrendelő adatai: neve, címe
-- Megrendelt termékek és szolgáltatások darabszáma cikkszámai és ára
-- Megrendelés és teljesítés dátuma
- Szállításhoz köthető adatok: Szállítási cím, Végfelhasználó telefonszáma

Fenti adatokat Raktár és logisztikai szolgáltató direktben a Szolgáltatótól kapja, és kizárólag a Kiszállítást végző szolgáltatónak vagy a személyes átvétel esetén a Végfelhasználónak adja át, olyan mértékben, amit a kiszállítás vagy átvétel megkövetel.

Raktár és logisztikai szolgáltató:
GEFCO Magyarország Szállítmányozási és Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1113 Budapest, Bocskai út 134-146.
Cégjegyzékszám: 01-09-865333
Adószám: 13632142-2-43
Cég fióktelepe (Raktár): HU-2051 Biatorbágy, Huber út 5.

(4) Kiszállítás:

Az Adatkezelő részéről adattovábbításra a szállítás lebonyolítása érdekében kerül sor.

A kiszállítást végző Szolgáltató adatkezelésére saját adatvédelmi szabályzata irányadó, amely elérhető annak weboldalán. Ennek alapján a Felhasználó, a Szolgáltató és a kiszállítást végző Szolgáltató közötti viszonylatban:

c) A kiszállítást végző Szolgáltató részére továbbított és az általa kezelt adatok köre: 

Magánszemélyek esetén név, születési hely és idő, anyja neve, telefonszám, lakcím, e-mail cím

Jogi személyek esetén jogi személy neve, székhelye, fiók- és telephelye, cégjegyzékszám, adószám, bankszámlaszám, ügyintéző neve, elérhetősége

Szállítási adatok (feladó, címzett adatai – név, felvételi, kézbesítési cím, telefonszám)

A szállítandó küldemény adatai (küldemény mérete, súlya, értéke, tartalma, stb.)

d) Az érintettek köre: a 7.1. b) pont szerinti szállítási módot igénybe vevő Felhasználó.

e) Az adatkezelés célja: A megrendelt termék kiszállítása/az online vásárlás teljesítése.

f)Az adatkezelés időtartama: a kiszállítást végző Szolgáltató saját adatvédelmi szabályzatában meghatározottak szerint.

Kiszállítást végző Szolgáltató: 

a)
Cégnév: Royal Futár Hungária Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhelye: 1097 Budapest, Gubacsi út 32.
Postacíme: 1097 Budapest, Gubacsi út 32.
Cégjegyzékszám: 01-09-973330
Ügyfélszolgálat: 
Telefon: 061/216-3606
Fax: 061/216-3606
E-Mail: ugyfelszolgalat@royal.hu
ÁSzF, Adatkezelői nyilatkozat: http://docs.wixstatic.com/ugd/bf5257_4af91af5ed0248c99f3af284b8dfd9d7.pdf

b)
Cégnév: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Székhelye: Budapest, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Postacíme: Budapest 1540
Cégjegyzékszám: 01-10-042463
Ügyfélszolgálat:
Telefon: 06-1-767-8282
Fax: 06-46-320-136
E-Mail: ugyfelszolgalat@posta.hu 
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/webform/informacio 
ÁSzF, Adatkezelői nyilatkozat:
https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_ASZF01_ASZF.pdf

(5) Könyvelő:

Az Adatkezelő részéről adattovábbításra a Adatkezelő gazdasági tevékenységének dokumentálása és a hatóságok felé történő riportolása céljából kerül sor.
A könyvelést végző Szolgáltató adatkezelésére saját adatvédelmi szabályzata irányadó.

Átadott adatok: 
- Számlán szereplő adatok:
-- Megrendelő adatai: neve, címe
-- Megrendelt termékek és szolgáltatások darabszáma cikkszámai és ára
-- Megrendelés és teljesítés dátuma

Cégnév: Prophecy Magyarország Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhelye: 1149 Budapest, Angol u. 34.
Postacíme: 1149 Budapest, Angol u. 34.
Cégjegyzékszám: 01 09 070711
Ügyfélszolgálat: 1/363-4818/402
Telefon: 1/363-4818/402
Fax: 1/363-4815
E-Mail: prophecy@prophecy.hu

Egyéb esetben a Felhasználó személyes adatait, hozzájárulása nélkül az Adatkezelő nem továbbítja, nem teszi közzé, harmadik személy részére nem teszi hozzáférhetővé, kivéve, ha ezt jogszabály írja elő.


XIV. Jogorvoslati tájékoztatás

  1. A Felhasználó tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve – a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével – törlését az Ügyfélszolgálat alatt megadott e-mailcímen.

  2. A Felhasználó kérelmére az Adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó adatairól és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik ismerhetik meg az adatokat, valamint a Felhasználó adatkezeléssel kapcsolatos jogairól és jogorvoslati lehetőségeiről is.

  3. Panaszkezelés: A Felhasználó adatainak kezelésével kapcsolatos panaszát az Ügyfélszolgálat alatt megadott e-mailcímen küldheti el. Az Adatkezelő vállalja, hogy a panaszt annak beérkezését követő 15 napon belül kivizsgálja, és annak eredményéről a Felhasználót tájékoztatja.

  4. Jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a Szolgáltatónak a weboldalon megtalálható Adatvédelmi-, és kezelési nyilatkozatában foglalta irányadóak.


Kelt: Budapest, 2018. 04.24.

Radics István ügyvezető

Kapcsolódó tartalmak